Часті питання


Так, всі наші товари мають гарантію від виробника. Терміни гарантії вказані на сторінці   товару, а умови підтримки гарантії прописані в інструкціях товарів або гарантійних талонах. 



Так, гарантія зберігається, від виробника на товар за умови  що монтаж був зроблений відповідно до інструкції і правил, які вказує виробник. Також ви можете замовити монтаж у наших фахівців, в такому випадку ми гарантуємо 100% збереження гарантії як на товар так і і на його установку,  монтаж. 


Так звичайно. На всі наші роботи діє гарантія від 1 до 2 років, в залежності від типу виконаних робіт. Вона поширюється як на монтаж, так і на комплектуючі, які використовувалися при монтажі, установці. Якщо ж у вас раптом виникне проблема - необхідно просто зв'язатися з нашим відділом сервісу, і ми усунемо несправність в найкоротші терміни.


Так, ми доставляємо до дверей квартири по Києву. Але просимо звернути увагу, якщо у вас не працює ліфт з якихось причин або ж він зовсім відсутній і потрібен підйом на певний поверх, то він буде платний.


Зателефонувати нам і домовитися про обмін товару на інший.


Так звичайно. У нас є штат власних кваліфікацірованних фахівців, які якісно проведуть монтаж, установку будь-якого обладнання, представленого на нашому сайті, зі збереженням гарантії на обладнання від виробника і гарантією на установку, монтаж. Детальніше про умови читайте на сторінці Послуги.


Так, звичайно, ми можемо змонтувати такий товар. 


Звісно можете. Просто зателефонуйте нам або напишіть у відповідь на отриманий email із замовленням, що ви хочете його анулювати. 


Так, звичайно, для цього потрібно залишити заявку на сайті, щоб наші менеджери з'ясували це питання для Вас по конкретно цікавому Вам товару.


Так, але майте на увазі, що не всі товари з каталогу на сайті представлені в нашому шоурумі. Тому краще заздалегідь все ж зробити замовлення для переміщення товару в шоурум.


Ні, вартість замовлення, озвучена менеджером по телефону, залишається незмінною.  


Залишилися питання?