breadcrumbs_revolution_theme

ГАРАНТІЯ НА ТОВАР


На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 20 років залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон. Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).


ВАЖЛИВО!

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника, незалежно від того, накладений це платіж або за повною передоплатою! Залишаючи відділення транспортної компанії, Ви погоджуєтесь з комплектацією отриманої посилки та претензій до магазину не маєте. Якщо у Вас виникли питання при отриманні посилки, зв'яжіться з нами за номерами, які вказані в розділі "контакти" не залишаючи транспортної компанії та не ушкоджуючи цілісність упаковки, ярликів, плівки - товарний вигляд має бути збережений.



ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ


Компанія АМК Клімат здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно З законом «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Ви можете протягом 90 днів, вимагати заміну товару. А протягом 30 днів повернути товар, якщо він Вам не підошов.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "АМК Клімат" підлягає поверненню та обміну!

ЩО ТАКЕ ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ? До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережений їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. Для того, щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати, по номерах, які вказані в розділі "контакти". Повернення товару здійснюється на вказані дані в ТТН при отриманні посилки.

ОПЛАТА ЗА ПЕРЕСИЛКУ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. В даному випадку при поверненні товару ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки сплачується покупцем.

ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ. Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

ОБМІН ТОВАРУ. Для того, щоб погодити обмін товару, Вам необхідно зателефонувати, по номерах, які вказані в розділі "контакти".Обмін товару здійснюється на вказані дані в ТТН при отриманні посилки.

ОПЛАТА ЗА ПЕРЕСИЛКУ ОБМІНУ ТОВАРУ. В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки сплачується покупцем.

ВІДПРАВЛЕННЯ ТОВАРУ НА ОБМІН. Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший вибраний Вами товар.

ПРИ ОТРИМАННІ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК ТОВАРУ. Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки.

ОПЛАТА ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ. У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми.


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.